Tuki

Asiakastuki joka vastaa tarpeisiisi

Lumoslots casino tarjoaa kattavan tukipalvelun, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden. Tukitiimimme koostuu koulutetuista ammattilaisista, jotka puhuvat sujuvaa suomea ja ymmärtävät pelaajien tarpeet.

support

Yhteystiedot ja aukioloajat

Tavoitat asiakastukemme useilla eri tavoilla:

  • Live-chat: Käytettävissä 24/7 suoraan sivustolta
  • Sähköposti: [email protected] (vastausaika 2-4 tuntia)
  • Puhelin: +358 9 1234 5678 (arkisin 10-22, viikonloppuisin 12-20)

Live-chat on nopein tapa saada apua. Keskimääräinen vastausaika on alle kaksi minuuttia, ja useimmat ongelmat ratkaistaan ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Yleisimmät kysymykset

Tilin hallinta

Tilin luominen kestää vain muutaman minuutin. Tarvitset voimassa olevan henkilötodistuksen ja suomalaisen pankkitilin. Vahvistusprosessi on nopea ja turvallinen.

Salasanan vaihtaminen onnistuu kirjautumissivulta “Unohditko salasanan?” -linkin kautta. Saat palautusohjeet sähköpostiisi välittömästi.

Talletukset ja nostot

Maksutapa Talletusaika Nostoaika Minimi Maksimi
Trustly Välitön 0-24h €10 €10,000
Pankki Välitön 1-3 pv €10 €50,000
MuchBetter Välitön 0-24h €10 €5,000

Ensimmäinen nosto vaatii tilin vahvistuksen. Lähetä henkilötodistus ja osoitetodistus sähköpostitse tai lataa ne suoraan profiilisivullesi.

Bonusongelmat

Jos bonuksesi ei näy tilillä, tarkista ensin bonusehdot. Jotkut bonukset vaativat bonuskoodin syöttämisen tai vähimmäistalletuksen. Kierrätysvaatimukset näkyvät bonussaldosi yhteydessä.

Bonuksen peruutus onnistuu bonussivulta. Huomaa, että peruutus poistaa sekä bonusrahat että niillä voitetut varat.

Tekninen tuki

Peliongelmia voi aiheuttaa välimuisti tai evästeet. Tyhjennä selaimesi välimuisti ja yritä uudelleen. Varmista myös, että selaimesi on päivitetty uusimpaan versioon.

Mobiilisovelluksessa ongelmia? Poista sovellus ja asenna se uudelleen. Tämä ratkaisee useimmat tekniset häiriöt.

Vastuullinen pelaaminen

Tukitiimimme on koulutettu tunnistamaan ongelmapelaamisen merkkejä. Voit asettaa talletusrajoja, tappiorajoja tai pelitaukoja milloin tahansa. Itsesulku on myös mahdollinen väliaikaisesti tai pysyvästi.

Peluuri-palvelu tarjoaa luottamuksellista apua: 0800 100 101 tai peluuri.fi. Palvelu on maksuton ja anonyymi.

Valitukset ja palaute

Otamme kaikki palautteet vakavasti. Jos koet, että asiasi ei ole ratkaistu tyydyttävästi, voit lähettää virallisen valituksen osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme valitukset 48 tunnin sisällä.

Positiivinen palaute on myös tervetullutta! Kerro meille, mikä toimii hyvin, jotta voimme jatkaa palvelun kehittämistä.